Szkolenie odbędzie się w dniach 8 oraz 9 marca 2024 roku w INKU Inkubatorze Sektorów Kreatywnych. Dodatkowo zorganizowane zostaną spotkania online w wymiarze łącznie 4 godzin.

8 marca (piątek) w godz. 12:00 - 20:00, odbędzie się blok poświęcony tematyce social media, który poprowadzi Konrad Dembczyński. W dobie natłoku informacji, pojęcie dobrego marketingu i skutecznej reklamy zostało mocno zdewaluowane. O tym, co działa, a co nie, świadczą testy oraz doświadczenie, które pozwalają nabyć umiejętności korzystania z dobrych wzorców oraz intuicji. Szkolenie Konrada Dembczyńskiego to wskazanie istotnych dróg poszukiwania prawdziwych informacji, garść doświadczenia oraz solidna podstawa do stworzenia własnego warsztatu pracy.

9 marca (sobota) w godz. 10:00 - 18:00, odbędzie się blok z public relations, który poprowadzi Jakub Gibowski. Podczas szkolenia można poznać jak BUDOWAĆ RELACJE, Nauka budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z różnymi interesariuszami: klienci, media, społeczność lokalna czy inwestorzy. ZARZĄDZAĆ WIZERUNKIEM Nauka kreowania, zarządzania i ochrony wizerunku marki, organizacji i osoby publicznej. Rady jak identyfikować potencjalne zagrożenia dla reputacji oraz jak skutecznie reagować na sytuacje kryzysowe.

TWORZYĆ SKUTECZNĄ KOMUNIKACJĘ Nauczyć się jak formułować przekonujące komunikaty, jak dostosować się do różnych odbiorców oraz jak wykorzystywać różne kanały komunikacji.

ROZWIJAĆ KARIERĘ Umiejętności z zakresu PR są obecnie bardzo poszukiwane na rynku pracy, zwłaszcza w branżach związanych z marketingiem, komunikacją i mediami.

https://tiny.pl/dxjs5